det var det!

nu är julen tragiskt nog över efter mycket uppståndelse och längtan, min var toppen, hur var eran ? :)
jag fick massa fina saker, bland annat en laptop, OCH ett bredband till min mor, trådlöst tillochmed, som jag alldeles själv kopplade in utan några som helst klagomål! så nu kan jag inte längre klaga på att jag inte har någon data. jag fick även pengar, smink och massa sådana användbara saker. julen firade vi hos min släkt i hammarbysjöstad och det blev en lyckad kväll med en ganska sen hemgång, sing star blev det också and I rocked! firade jul med min far lördagen innan julafton, eftersom han åkte och jobbade i måndags, så ja bye bye far, vi ses om 5 och en halv vecka, nästa år med andra ord. i'm gonna miss you!



one down, one to go! jupp, julen är över och nu är det nyår kvar, året har ju gått sjukt snabbt! det är snart 09 och det året, har jag en känsla över, kommer bli ett händelserikt år ! då fyller jag 18, vad fyller ni ? ;)

god fortsättning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0