glorious !

nu är jag tillbaka från en helskön dag i stan, började vid slussen och åkte sedan vidare mot drottninggatan, sedan till haninge centrum, jag lyckades fynda ett par skor, leggins, bytte ett linne och en kjol/klänning, blev ingen jätte glammig klänning som jag planerat, men söt är den och den blir det till nyår. Nu har jag precis lagat mat, det fick bli spagetti och falukorv, och eftersom jag är ett stort fan av pasta av olika slag så blev det ett rejält lass, får se om jag orkar allt, och till detta fick det bli en burk med apotekarnes julmust, MUMS ! och eftersom jag utbildar mig till kock så la jag ner extra mycket kärlek på maten ;)
kvällens planer är att kila över till tina och kika film och ha myspys med henne och jenzan, I just can't get enough of you guys!

have to run, adios! <3 



ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0