good morning !

ja nu är jag vaken och trött, som jag nästan alltid är nu förtiden, trött alltså, ska snart sätta igång med städningen men först ska jag ta något att äta, just nu pratar min mage med mig för fulla muggar, men jag har inte gett någe svar än, så dags att ta något att äta! ligger i sängen med datan i knät och har tv.n på trean, där våra bästa år visas. Suck jag verkligen inte gillar det programmet, det är så orealistiskt, dåligt skådespelari, töntigt och tråkigt, allting tar som himla tid där, tycker inte ni ?
men som tur är är ingen tvingad att titta på det så dags att byta kanal, nu ska jag även ta och äta något,
morsning korsning sålänge !


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

så snart som möjligt!!! :D

2008-12-30 @ 16:22:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej din blogg e jättefin men vad ska du göra i nyår då?, kika gärna in på min www.mikaelahamze.blogg.se



bli medlem på gratisbio.se för att vinna biobiljetter eller presentkort och skriv bascal som värvare:)

2008-12-30 @ 17:33:24
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0