shopshop...

imorgon beger vi oss in till staden, jag jenny och tina vad jag vet än sålänge, vi ska kika nyårsklänning, om jag inte hittar någon nu så sitter jag hemma på nyår. NOT, ingenting kan stoppa mig en dag som nyår! men jag blir galen om jag inte hittar nått och har... i och försig inget andra val !!!!111etta! bäst för mig själv att jag hittar något, men det är inte bara det jag ska kolla efter, måste hitta kläder över huvudtaget OCH present till tiny tina, som fyller 18 ( lyckost) på torsdag, och det är ju ganska speciellt, men vi har nog en tanke på vad vi ska köpa, so be careful!

btw, jenny sitter och kollar på nya gossip girl och skriver ALLT som händer, till mig, jag blir galen på na! och det roliga är att hon inte ger upp, haha människan där, rolig filur :) nej nu är det läggdags! tidig uppgång imorgon, och det är inte direkt min starkaste sida! 

       

 sleep tight folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0