sjukhusbesök, usch!

usch jag gillar verkligen inte att besöka sjukhus, var som sagt där idag och hälsade på min kära vän nicole, som legat inne i två veckor nu , stackarn! förhoppningsvis får hon komma hem imorgon på dagen och åka tillbaka på nyårsdagen(tråkigt nog), då får hon åtminstonde umgås med sina vänner på självaste nyårsnatten! vi håller tummarna för det vännen!

nu ska jag snart äta middag, som min bror lagat, ska bli intressant, haha nejdå, han är duktig det lilla livet, han är ju som sagt också kock, och ja jag har valt att gå i samma spår, mat måste man ju alltid kunna laga, inte sant ? sedan ska vi vandra över till tina, kika film troligen, och blir säkert mycket prat om morgondagen, nyårsafton är på något sätt lite överskattat eller vad tycker ni ? fast det är en sjujädra rolig kväll, träffar massa människor och en enda stor fest! men ja på något sätt så, hoppas ni inte tar det på fel sätt bara!
nej nu kallar den uppdukade bordet på mig!

have a nice evening!


nicole och jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0