work work

ja nu såhär i slutet av terminen så har lärarna en tendens att ösa på slutuppgifter på en, och att man börjar bli sjuk gör ju inte saken bättre. en inlämningsuppgift i psykologi till imorgon, och den kan jag säga, är inte liten. en inlämningsuppgift i religion till på fredag, inte den minsta heller, och skriva ett tal i svenskan om en krönika som vi skrivit som också varit en slutuppgift, ja det kanske inte låter så mycket men its killing me ! så nu när jag bor hos pappa, vilket jag inte gjort på över ett år, så ska jag ta tillfället i akt och bruka hans computer till att få något gjort, och kanske skriver mer här än vanligt!

och nu så är det bara att bita ihop och blicka framåt, det är ju bara två veckor till julafton. Men jag kan ju också meddela att jag inte köpt en enda julklapp, och det gör mig lite smått nervös, har iof tänkt ut vad jag ska köpa men det hela blir mycket bättre när man väl har inhandlat prylarna ;) om planerna blir som förväntat så blir det till att julhandla i stan på lördag med jenny och tina, men som sagt om det blir som planerat!

idag är det lill-löradg och det kommer väl se ut som vanligt, kika greys med jenzan och tina, vad jag vet än sålänge, och så förstås plugga,plugga,plugga eller i det här fallet, skriva skriva skriva ! så nu ska jag få nått vettig gjort!
so long folks! och grattis till jennys käre far som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0