bad

i tisdags bestämde jag och jenny oss för att gå och sola och fika i gropen, två flugor i en smäll (; , vi va där ett bra tag tills jossan anlände och vi satt och spelade kort och pratade massa skit, vem vann för det mesta på kort? ni kan ju få en gissnig, självklart va det ju jag så game on om ni vill utmana mig i kort eller iallafall i "neger och president" ; )

 i tisdagskväll levde jag och jenzan lite vilt, haha vi badade i en fontän -.- , det var faktiskt sjukt roligt men kanske inte så väl planerat, men det gick hem hos oss iallafall, men det blev inte förns efter det att vi vandrat till donken mitt i natten och sedan gungat på dödens gunga, den är bannemig livsfarlig haha, men kul hade vi iallafall och det kommer vi ha flera flera gånger, älskar dig gurkan !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0