helgen/ veckan

orkar inte skriva så mycket om helgen mer än att den var vild, fredagen tillbringade jag och några kompisar hemma hos mig, lirade lite kubb och hade det trevligt sen bar det iväg åt rudan, var hemma runt halv fyra. på lördagen ( kvällen) började i jordbro hos en klasskompis, trevligt var det och mer säger jag inte, haha ! sedan på en hamnade vi i vh på ett ögonblick, och där var det lite mer drag, sen slutade det i kaos så att säga, i  söndags blev det bara chill framför tv:n med jenzan och lajzan.

i måndags hände inte heller så mycket, tillbringade dagen med jenny :D vilket inte är helt fel, vi kikade på ' four brothers', kanon film, och igår gjorde jag inte någon som helst nytta, var bara hemma och grubblade över allt mellan himmel och jord, och längtade som en dåre till californien ! idag har jag och jenny legat och solat nere i gropen, spelade kort och stekte, kanoners ! och nu sitter jag hos familjen lindström och lyssnar på när jenny och hennes kära bror anders tjaffsar som vanligt, ska nu kila till centan och möta bror min, så ciao peps ! carpe diem säger jag bara !

 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0