i väntan..

i väntan på jenny så sitter jag som vanligt vid datan, hon har duschat och så men nu är vi framme vid håret, föna och platta, den vardagliga rutinen (; , men det är lungan, då kan jag ta igen lite tid vid datan eftersom jag inte har någon hos mamma och hos fadern min bor jag inte längre hos, påtal om far så kommer inte jag träffa honom på ytterligare en månad men det blir bra i slutändan, han får göra det han tycker är roligt och lite klirr blir det (; .
när jenny är klar ska vi upp till centrum och kolla på brakkor till mig, sen blir det nog raka vägen till glassbaren där serena jobbar idag och snylta lite glarre (; , och tillslut ska vi till tandläkaren, jag ska spänna min plågsamma tandställning som jag får krupp på, men i och med att jag ska spänna så är det ett steg närmare tills den ryker, och det blir ju lyckan i mitt liv när den åker av kan jag ju säga. jag tänkte välja färg för första gången om det går det vill säga, jag tror jag väljer knallgrönt och illrosa, det var skit snyggt på jenzan när hon hade, men det återstår och se hur det blir, nu ska jag kila så have a nice day people !

fräniga jeans ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0