jenzan, all summer long

igår var jag med jenzan, vi drog ner till gropen ganska tidigt ( för att vara oss) och solade och lirade kort, sen trängde sig molnen på och det blev hemgång, till jenzan, vi käkade lite lunch och fixade oss sen bar det av mot centan, kikade runt lite och provade massa men kom ändå hem tomhänt ''/ , vi drog ut men bettan en stund och hamnade borta på andra sidan rudan där vi satt och doppade fötterna ett tag, riktigt mysigt, sen rullade vi hem till mig och kollade på ''invincible'' med mark wahlberg, äntligen ! den var kanon tycket jag !

idag fredag har jag städat hela mitt rum, och rensat massa skit, hittade även massa gamla skojiga bilder, men nu är det cleaniskt rent, nu är klockan snart halv nio och jenzan och jag är hemma hos henne, woho ff, vi sitter med varsin drink och lyssnar på magnus uggla - dansar aldrig nykter, skön låt det där, nu ska jag kila och lira lite kort och parta med jenny, och vad vi ska göra ikväll har jag ingen aning om, det får tiden avgöra (;  hare gött och utnyttja helgen ! ;D peace
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0