uppdatering

uppdatering

jag har inte skrivit på över en vecka nu och känner att jag måste skriva av mig lite, skulle jag haft data så skulle det vara annat som gällde, men nu utnyttjar jag mina kompisars datorer och skriver när jag får chansen  (6)

förra måndagen var jag med lina i stan och när vi nästan hade gett upp så började vi fynda, jag kom hem med tre tröjor woho ! resten av veckan hängde jag för det mesta med coola lina och jenzan.

i fredags var det middag hos tina med några nära och kära, inga nämnda inga glömda. efter det bar det iväg mot sågen där det var lite folk, men drog efter ganska kort varsel.

i lördags var det en lite så kallad inflyttningsfest hos mina kära klasskompis cissi, as nice lya måste jag säga, nästan så man flyttar inte själv, sen skulle det blivit sågen igen men kom inte så långt, jenzan sov hos mig hela helgen ( som vanligt ), inga problem jenzan, du är alltid så välkommen så.

i söndags var det bio som gällda, MAMMA MIA ! ur gulligt film, rös hela tiden, go abba ! jenzan och lina var med, rekommenderar den varmt! efter sång och skratt blev det hemfärd, sen blev det söderby för min del vid elva tiden på kvällen, övernattning hos barndomsvännen jenna, och en seg måndag, åkte hem vid åtta på måndags kvällen och parkerades hemma hos tina där jenzan och tina var, efter som stund ramlade jossan in,  sen gick jag tina och jenny och solade och jossan vandrade vidare hem,

nu sitter jag här hos tina med jenny och tina medans dom firrar krubb, vi har även bakat havrebollar idag men blev nog inte som vi hade hoppats på, men gott vart det,  vad som serveras är jag inte riktigt hundra på, tror det blir pasta och nått klet (;. men nu ska jag kila och visa dom i köket hur man egentligen ska göra, take it easy ! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0