åter till skolan och mer därtill

skolan är åter igång och det är inte en höjdare för fem öre ! efter mycket om och men hamnade jag i den klassen jag ville, min tredje klass på bara en vecka, bra jobbat ! första omgången är servering och jag älskar det, verkligen inte, 2 weeks down and 9 too go, ''sweet''! finns inte så mycket att säga förutom att klasen är hel skön och jag passar in som handen i handsken.

brosan är i cypern, i det populära aya napa, och jag är inte ett dugg avundsjuk, plus att ett gäng andra kompisar är utomlands och det suger verkligen att veta, förhoppningsvis kommer jag iväg från detta kalla gråa svealand jag också, förr eller senare


jag är inte så bra på att skriva i bloggen men det får vi hoppas ändras, det blir bara nångång ibland och då blir det en lite större uppdatering, eftersom jag ej någon data har.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0