.. här blir inga barn gjorda..

Hejsan hoppsan... här blir inga barn gjorda ser jag. Som ni vet, eller kanske inte så har jag varit på rhodos i en vecka med jenny, jossan och tina, kom hem i söndags och det var jävlar i mig en upplevelse. Tack för den veckan tjejer! Och naturligtvis så blev man förkyld på trippen, och är det än, plus att öron inflammationen har besökt mig också, kan inte bli bättre! 
 
Det hände en hel del galna saker men det var inte tillräckligt mycket, så nästa gång får vi f*n se till att det blir mer hyss..

Igår (onsdag) spenderade jag med Flooden, vi traskade runt i centrum ett tag sen hamnade vi på ollan (?) finally!  . Det är farligt att ha det så nära!!  Sedan hem till mig för att keka.. Blev inte långvariga, utan drog sedan till macken där bror hennes var med bilen. Åkte hem till madde och kikade film, sedan fick jag skjuts hem av den snälle brodern!

seeeya muppets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0