hej och hå!

Oh my vilket jädra väder det blev helt plötlsigt. Det började när jag och far var påväg in till stan med lilla motorcykeln, då började det regna lite smått.. I stan var vädret tiptopp, solen sken, regnet var borta, men man såg att ovädret spökade längre bort..  På motorvägen på vägen hem ser vi en fet jädra blixt precis framför oss nästan... coolt! Det var mig en nice syn! Sedan var det raka vägen in i åskovädret.. Kan ju säga att det ligger precis i haninge, och det är inte få bixtrar som kikar fram, nej nej , almost all the time, och braket är såndär obehagligt sprakande... Trots detta så ville jag fortsätta glida runt på den lilla motorcykeln, men min förnuftige far körde oss hem!

Oj oj, nu regnar och brakar det för fulla muggar utanför fönstret, mys.. Men hoppas bara det slutat tills jag ska åka över till flooden och dricka lite med henne och maddek, kanske någon mer..(?)



Blixtar och dunder! (magiska under)




Byebye looners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0