sweet dreams

I söndags vart det utgång, Robin i min klass och hans kompis att blivit giftas vuxna och naturligtvis skulle det firas, skulle blivit Metro men vi hamnade på Gröna Jägaren. Det  var rätt nice där men ska fan stämma dom. Nymålade dörrar, men inga varningsskyltar om att dom är just nymålade. Och korkat att måla dom under tiden dom har öppet, varför inte efter stängning?  Fina fläcken på tröjan, hej o hå!

Sov över hos maddeluttan och spenderade hela gårdagen där, förutom när vi åkte till handen för att keka kina buffé. Plus att jag köpte en bok där, kändes lite bra haha. Egogirl!

Jag är fortfarande sjuk efter Grekland, kul!

Panik panik, skolan börjar snart och jag har ingen som helst lust att komma tillbaka dit, svårt att tro va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0