18 and life

Hej och hå!
Nu är jag äntligen hemkommen efter en heldags härjande. Vaknade vid 11 tiden och käkade frulle direkt, sedan for jag och far till länna en snabbis, sedan mötte jag upp mor och bror i centan. Handlade morfars julklapp och på glasbanken. Fick med mig en klänning och jacka/tröja hem också, men dock inga skor därifrån som har varit dagens projekt. Pappa och Eva ansåg att jag behövde nya skor och då vart det jakt! Efter centrum åkte jag och far till farsta centrum och vi var nog inne i varenda skoaffär innan vi hittade ett par skitsnygga! Tackarobockar!

Nu har jag slagit mig ner i sängen för att varva ner lite, men ska snart packa och städa rummet för imorgon åker jag till mor igen. Far min åker och jobbar på Onsdag morgon, antingen i 5 veckor, eller 10. Det återstår att se.
Så på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0