close yet far

Sluade tidigare än vanligt idag. Drog upp till centrum med johanna och kollade runt på julklappar, har ögonshoppat nu iallafall, nu gäller det bara att pröjsa också... Sedan var det dags för tandläkare och.. t-a-c-k och l-o-v så ska min tandläkare pensioneras och idag var sista dagen. Det märktes att han var riktigt trött på livet, han slet och hade sig, och var lika grinig och otrevlig som vanligt :)
Efter tandis drog jag och far till tippen och slängde massa skit, sedan hämtade vi bengan, the dog! Hem och lirade wi, käkade och nu sitter jag och glor på ugly betty. Bör skriva min uppgift inom restaurang men så långt har inte orken kommit.
Smell ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0