dan för dan före dopparedagen!

Då var det äntligen lov, på riktigt! Började 10.30 idag med teater i aulan, haha herregud, mycket skoj! Sedan var det fika i klassrummet som pågick 10 minuter? Kändes aningen onödigt att gå till skolan idag, men var illa tvungen eftersom mitt efterlängtade busskort ropade på mig därifrån. Åkte sedan hem för att invänta far sedan for till Kista, blev bjudna på lunch och fika av bror och hans jobbarkompisar. Sedan var det granjakt, n e v e r  m o r e! Det är fan svindyrt med gran. Hittade en bra men den jäkeln kostade fan över rödingen och jag vägrade stoppa den i bilen! For till ytterligare ett ställe men det var inte så mycket att hänga i julgranen, höhö! Så vi sket it, blir en tur imorgon om jag är illa tvungen!
Första kvällen på lovet då, vad bjuder den på? Sugen på att dra några öl, så ska kolla runt lite, CIAO så länge!

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Armband från Nelly. För killar. Vad tycker du?

2009-12-22 @ 17:00:10
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 17:01:48
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0