Dancing on the moon

Jah! Gårdagen satte sina spår kan jag ju säga. Jag Jenny och Linus började nere på Valla med en öl, sen drog vi till Viking dit även Christian, Po, Po:s mamma, Chrille och Pierre hamnade. Jenny var otroligt generös igår hahaa, två till mig och två till dig ;D
Efter viking hade vi inte fått nog, nej då kilade vi vidare till Ollan där ett helt gäng var. Ska inte ens gå in på den historian. Sen studdsade jag och Jenny mellan husen hem till henne, där jag inte heller ska gå in på historian. Vid tre kom jag hem och total slockande.
Jenny ringde och väckte mig imorse för att det var nått SKIT viktigt. Aa tack för den stickan! Otroligt viktigt!

Gick upp vid 2 och la mig genast igen, men denna gång i soffan. Nu har jag duschat och groggen är upphälld. Linnea är på topp igen folks!

 

GLAD PÅSK DÅ!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

du anar inte hur bäst du är, jag älskar dig

2010-01-01 @ 06:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0