don't get lost in the noise

God morgon, god morgon!
Inatt har det snöat ännu mer, och med snö innebär det kaos. All over! Alla dessa förseningar och allt skapar bara massa griniga människor. Well well, jag är iallafall glad, men trötter, sov lite halv konstigt inatt. Vknade runt 9 tiden av min alldeles egna väckarklocka, min far! Fixade mig och slängde i mig en macka och fick sedan skjuts till slaveriet. Sitter nu på projekt lektionen och gör absolut ingenting, ingenting nödvändigt som har med ämnet att göra utan nördar mig på fejjan och msn. Har inget att göra förtillfället eftersom det är inlämnat.
Men men, snart är det lunch och jag är inte hungrig nånstans. Ronja sitter och sjunger, hälften är ute på rast och jag somnar snart, skål på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0