dopparedan! God jul!

Godmorgon Goodmorgon. Och så var det julafton morgon, mys! Blev väckt klockan 9 av att frukosten var severad, gröt och mackor, SWEET! Härligt när snön ligger på också, ser så mycket mysigare ut. Eftersom jag var uppe med tuppen funderade jag på att kvarta nån timme, men det hinner jag nog inte med tanke på att jag ska glida över till mor runt 12 snåret. Så får väl ligga och kolla film en stund tills jag hoppar in i duschen. Sedan som sagt traskar jag över till mor och firar lite, sen tillbaka till far och fira resten av kvällen. Folk snackar om Ollan ikväll, men det är mot mina principer att kröka på julafton, skulle dock inte förvåna mig om jag hamnade där men NEJ, nej nej, big fat no no. En dag på året kan man fasiken stanna hemma.




Skål och Godjul då!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Klart du ska dit!

2009-12-24 @ 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0