he fought the world alone

Hej och hå! Annandagen har kommit på besök, det har även mellandagsrean! Det var meningen att jag skulle åka in till city med Jenna, MEN eftersom det vart lite mer än bio igår + ett jädra slaskväder så har jag inga torra skor att ha på mig, tragic but true! Filmen var mycket rolig så det rekommenderas starkt!
Efter bion mötte Jag och Jenna upp Gabbi, Veronica och Carro för att sedan dra till the bridge, vi hängde på låset och var först in, men inte långt efter så var stället proppat! Det var riktigt mycket männinskor från Haninge som var där, mycket trevligt! Jenzan min hittade dit också ;D När det stängde vid 3 så drog Jenzan och jag till donken medans resten drog till max! True donken lovers! Gick till bussen och sedan gled jag hem vid 5 tiden och la mig på min beloved spikmatta, sedan slocknade jag!

Dags för maaaaaaat! I'm starving!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0