jippi k'yay!

Tut i luren! Dagen har som vanligt bestått av kök. Full rulle hela dagen, men det fixade jag och emelie lätt som en plätt! Slutade vid två tiden och var kvar en stund med serveringsfjollorna. Nu är jag hemma och har precis kikat på OTH.

Ringde idrottskliniken idag också och kom förvånande nog fram, men dock efter en del väntetid. Då visade det sig att sjukhuset hade klantat sig. Det var tydligen mitt jobb att ringa dom efter min undersökning, medans de på St.Göran berättade helt annat för mig. Så jag har gått runt och lidit som ett mupphål i onödan. Fick en tid på Måndag för att PRATA och det kostar tamigfan skjortan och 50. Prata kan väl vem som helst!
Nåväl, efter det kanske operationstid blir utsatt, finally!
Fredag imorgon, länge leve fredag!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

vad är det nu du ska operera?



SV: hahah, men jag har ju alltid mamsen som fortfarande går upp mot min vilja och städar åt mig :P

2009-12-03 @ 17:19:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0