julklappar och vräkig (fröken)skåning

God kväll i stugan!
Har gjort klart all klapp inslagning idag, tackolov! Sen har jag mest degat, kollat film osv.
Har nästan precis ätit och sedan var det julklappsöppning för Mattias som ska iväg och jobba över julen. Jag hann göra en hel del imitationer av den där vräkiga skåningen ni vet, jag precis! Anna Anka! Vi satt och pratade om gårdagens program, Anna Anka med vänner eller vad det nu kallas! Och jag skulle berätta för Far och Eva vad för korkade saker som kom ur hennes vräkiga lilla mun, det var man tvungen att göra med skånsk gapig röst för att dom skulle inse allvaret! Dessa två+ Mattias garvade läppen av sig haha. Kul att man kan roa! ;D

Wii dags, och fika! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0