memento te mortalem esse

Jaha, då var det kväll/natt då, kalla det vad du vill. Har nu vinkat av Matte och fikat lite, hann med Wii också, skit spel tycker jag förtillfället! Har precis lagt mig under täcket och ska kika film, Gamer blir det, den verkar riktigt bra, får se om trailern ljuger eller inte! ;D
Imorgon är det avslutning, halv 11 börjar jag och då är det teater i aulan och sedan fika(?) Efter det åker jag och far till Kista och lunchar hos bror min, en årlig tradition som vi skapat. Hörde att vi kanske skulle köpa julgran också, men det återstår att se.
Sleep tight folks!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

haha, har svarat på din fråga nu som du ställde på min blogg :)

2009-12-22 @ 11:17:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0