Music is my passion!

Måndagen är snart förbi den också! Dagen har gått väldigt snabbt, var väldit lugnt i skolan idag även fast jag hade två prov att göra. Samhällprovet som gled på riktigt bra, och sedan spanska prov. Kan inte direkt kalla det där prov, och lätt var det. Slutade strax efter 4 eller något liknande och blev upphämtad av far, åkte och hämtade den lilla hunden och sedan hem. Har plockat och donat lite i rummet. Har sett ut som ett bombnedslag efter jag köpte ny säng för en vecka sen. Har bytt byrå två gånger och flyttat runt, sen har ju ju en hel del små skit som bara är i vägen. Kan inte säga att jag är klar men prylarna står på sina nuvarande platser iallafall och jag ligger där jag hör hemma.. i sängen, med ljus tända och musiken på. Kollar även på MTV just nu där de visar Best of 2009.

Hungertåget har precis anlänt och jag ska snart trycka i mig lite mat. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0