Och bilen går bra?

Goddag, god afton, god kväll och välkommen! Idag är det Onsdag, lill-lördag. Skål för den. Skolan började 07.30 imorse och jag höll på att frysa häcken av mig påväg till skolan. Vi samlades och åt våran vardagliga frukost. Sedan var det  bara att köra igång, eller vad man nu ska kalla det. Eric och jag hade inte direkt händerna fulla med saker att göra om man säger som så. Men dagen har gått bra. Hjälpte en blind dam till bordet, så klapp i axeln på mig. Slutade vid 2 och drog hem. Har för det mesta vunnit över Matte på Wii idag. Det där spelat går mig fan på nerverna nu, inte lätt att lämna ifrån sig kontrollen... Nu sitter jag och har precis grubblat över min budget nu inför julen. Det blir tight med pengarna vill jag lova, och förhoppningsvis får jag min lön den 23e. Ska nog fortsätta med min uppgift nu som jag faktiskt påbörjade igår, får se hur det blir med fortsättningen!
G'bye!

PS. En vacker dag kör jag upp en eldgaffel där solen inte skiner på serveringsläraren! Tack för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0