släng dig i väggen

Alkohol har, trots många försök, aldrig botat någon förkylning - men det har aldrig någon läkare heller.
Sade Winston Churchill en gång i tiden, klok man!

Nu är jag hos fadern, har precis ätit och fixat köket, 'klapp på axeln'!
Dagen började med en försening, men det var en medveten en, vaknade med världens mag/rygg ont så mitt kloka jag bestämde sig för att ligga kvar i sängen och invänta ett under. Under skedde aldrig men jag vart kry nog att traska till skolan, försening godkänd (√) ! Började med projekt, lunch, samhälle, drama haha, och sist konditori. Dagen har glidit på snabbt och imorgon är det redan Onsdag, även kallad lill-lördag! Då är det in i köket igen. Just nu väntar en rejäl uppackning, lockar inte. Det lockar mer åt att kasta ut PS genom fönstret för att mitt usb-minne inte funkar i den som jag vill! Mindre bra idé dock så lutar åt uppacknings hållet!

Auf Widersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0