sweet disaster

Hej och hå. Nu har jag ork.. lite iallafall! Gårdagen bjöd på fest vill jag lova, för hela slanten. Firade Robin och Nike, dock aningen sent med tanke på att det var ett tag sen dom fyllde. Mycket nya och gamla aniskten, riktigt trevligt faktiskt. Sjöng och dansade så både hals och fötter värkte, men det var värt varenda sekund! Så tack för igår gubbs!

Idag är det bara förbereda sig för nya äventyr. Har precis kommit ur duschen och ska börja fixa mig alldeles inom kort. Vid 4 tiden drar jag och Madde till stan, in till blues och snacka jobb, sedan möter vi upp jojo, mandy och emelie. Ska gå och käka och sedan blir det troligtvis utgång! Sweet bananas gorillas!
Nej här blir inga barn gjorda, Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0