"Tålamod är en fiskares bästa vän"

G'day!
Helgen har inte varit sådär jätte händelserik, har mestadels bestått av jobb. I fredags hamnade jag tillslut på Lerrys efter mycket tjatande av EmmyoEmelie! Mötte upp Isak först och sedan for vi dit. Träffade en hel drös med människor, mycket kul! På lördagen var det bara till att pallra sig upp vid 9 tiden och kila ner till coopen för att jobba på julmarknaden. Det vart inte direkt någon succé. Efter det åkte madde och jag hem till mig och åt och hade oss. Stupade i säng tidigt. Söndagen bestod av jobb...IGEN! Ingen större höjdare då heller kan jag ju påstå. Var som en gående isbit, frös röven av mig av att sitta där i flera timmar. Det är timmar jag aldrig mer kommer få tillbaka. Söndag är för mig en degdag, och inte en sitta nere vid coopen dag och frysa! Efter det var det bara hem och tina upp sig, åt och lite sånt och la mig tidigt!

Nu sitter jag i skolan och har inte fått mycket gjort! Fösöker intala mig själv att det inte ska bli en vana men tror nog det blivit så... Well well, snart är det lunch och efter skolan ska jag till Idrottskliniken, ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis får jag mina två operationstider. Om inte, nej då är jag ingen glad vandrande kotte kan jag meddela er.
Kan också meddela er om att jag inte är den enda som inte jobbar förtillfället. Några sitter och lyssnar på julsånger(?), en del spelar kort på datorn, nån spelar andra spel, ingen lärare i sikte och jag skriver här... Nåväl, så kan det gå sa katten och sket ner sig. BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0