the final countdown

Jahaja, då vart det helt plötsligt Måndag kväll. Dagen har rusat förbi. Var hos läkaren efter skolan men fick inget direkt utsatt datum för operation, vet att det kommer ske nångång i början på nästa år, bättre än inget! Men det s-u-g-e-r att få behöva vänta så länge. Var dock ett jävligt onödigt besök. Pröjsade kosingen("underdrift") för att sitta och vänta 20 minuter i ett vitt rum, finns ju betydligt roligare saker än att stirra in i en vit vägg kan jag ju erkänna, wierd huh?! Efter denna tröttsamma väntan så dök farbror doktor upp, han berättade om operationen och liknande.. eller han berättade saker jag redan visste!!!!! Så med andra ord var detta besök helt jävla onödigt! Väntan tog betydligt längre tid än själva besöket, 2 minuter MAX! Kunde skickat ett brev eller så, eller åtminstonde ringa och berätta det lilla. MEN nu ska vi inte vara såna, fast irriterande kan jag medge att det var.

Nu sitter jag och kollar på tv.. faktiskt inte, jag sjunger men bör göra något vettigt, kanske plugga? Nej usch, inte idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0