twist and shout

God afton!
Och så var vi här igen, söndag eviga söndag! Två söndagar kvar på år 2009, tiden går fort! Gårdagen bjöd på massvis med ståhej! Åkte in ganska tidigt till gullmars med madde och gick till bluesen och snackade jobb. Låter lovande tycker jag, great! Efter det mötte vi upp jojo och mandy och drog oss mot restaurangen. Vi käkade på mongoliska restaurangen Jingis Khan(?) och det är inte direkt ett ställe jag rekomenderar, haha eller vad säger ni tjejer? Oh-my-god säger jag bara. Snacka om att inte veta hur man driver en restaurang. Trångt, ingen stämning, och åt vi inte tillräckligt snabbt så skulle vi bli utkastade. Och människorna där var det en bred blandning på kan jag säga er. Well well, mätta och belåtna begav vi oss till en irländsk bar och tog en öl, betydligt skönare stämning där! Efter det hamnade vi på malibu och där vart det en hel del skratt och dricka, ett stort plus till det stället enligt mig. Vid kvart i tolv ville vi pricka av ytterligare ett ställe och det blev chaplins. Där var det drag i stugan vill jag lova. Träffade kåtbocken jenny också, du är mig allt en annorlunda prick du! Blev dock igen karaoke för våran del trots vi var nära, haha men det var nog lika bra. Prickade av donken innan hemfärden också. Gled förbi jenny en stund men var inte långvarig. Kom hem vid halv 4 pigg o gla'. Grymt lyckad kväll blev det iallafall! 

Nu är det repris kollande, och snart börjar OTH!  Rummet ser ut som att det blivit städat med en handgranat men det är en annan femma! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0