walking in memphis

Skål på den! Nu är det äntligen lördag kväll, middagen är precis avklarad, idol är på tv och glaset med alkohol står rakt framför mig. Kan man begära mer för tillfället? Nej inte jag iallafall.
Skoldagen har som vanligt gått bra. Våran klass är grymma i köket, en del ... Det bara är så, och allt har gått bra.

Efter skolan var det hemgång och städa rummet, är halvt klart, bara lite undanröj kvar. Var en sväng förbi snetrum i pausen av städanet, köpte nya leggins och linne, och hamnade på Lerrys. Far och Eva var där och bjöd mig på en öl, like it! Hem och nu har jag som sagt ätit. Blir en dusch i nästa paus sen återstår det att se. Madde och jag pratade om bio, New moon. Men så ser det dock inte ut för tillfället. Kanske glider förbi biljarden och träffar stefan och c/o. Trots allt nära, eller så kanske jag glider förbi jossan en stund. Allt återstå att se helt enkelt!
Slut på breaket! Puss!


Kommentarer
Postat av: Isabell

härligt kusin!

2009-12-04 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0