we came second out of 2 teams, sweet!

Och som jag visste så har det inte blivit något skrivet ännu. Blev ett avsnitt av Cougar Town först och främst, sen flera omgångar med Wii, endast jag och spelet! Lått mig få säga att det är beroende framkallande, för det vet jag, been there, done that!  Svetten rinner och svordomarna hoppar ur munnen på mig när jag förösker slå rekord... skämt åsido!
Nu har jag hunnit äta och spelat en omgång till med fadern, och äntligen har jag lekt av mig och ska försöka skriva det där jädrans arbetet. Har en timme på mig, sedan börjar Glee.

Imorgon är det fredag för er som glömt, och sista dagen med Julbordet i skolan, SKÖNT! På kvällen bjuds det på fest, ska fira PirraN som fyllde år i Tisdag. Nicenice! Detta kan bli interesting ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0