we weren't born to follow!

God morgon god morgon! För min del iallafall. Vaknade för drygt 10 minuter sen. Asskönt att sova ut! Idag blev det ingen skola, för det finns inget att göra i skolan idag. Hade pratat om att dra dit och luncha och hämta busskort, men busskortet tar vi imorgon på avslutningen istället, och Julbord vill jag inte ha! Är som sagt aningen trött på det, så ska försöka få upp hoppet till julafton igen istället. Julafton, ja dit är det bara tre dagar kvar till, helt sinnessjukt vad tiden har gått fort.
Ligger just nu i sängen och ska snart ta något att trycka i mig, sedan blir det julstädning på rummet och inslagning av klappar. Ska se om jag hinner göra julgodis också.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0