wierd as you

Idag är jag trött! Ont i fötterna så det bara skriker om det och ryggen ska vi inte ens tala om.
Kök hela dagen fram till 5! Jobbade tre timmar extra för att det var öpppet hus. Måste visa passerande barn att det är lite action i ett kök. Kom hem och prakitiskt taget stupade i säng. Har kikat falling up och ätit. Packat upp skedde inte under gårdagen, heller inte under dagen. Har pratat om att flytta in en byrå i mitt rum så man får lite mer plats att lägga undan skit på. Varför berättar jag ens detta?  Nåväl! Nu ska jag väl återgå till att göra inget annat än att kolla in i skärmen. Plugga och unpacking finns det inget ork för MEN byte av sängkläder ska jag göra innan något annat! Ska,ska,ska!
Kanske blir det lite bowling istället? NEJ inte just exakt nu kanske, men senare?

HIGH FIVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0