1 februari!

Som sagt så har mitt internet inte funkat i helgen, men nu är det igång igen ;). I fredags så var det fest, det började hos lina med tjejerna och johan, sen fortsatte vi till christian där vi inte var så långvariga. Jag jenny lina och yasmine fortsatte mot brandbergen och var där i några timmar, o herre gud säger jag bara, haha ! Sen vart det statoil och french hotdog, en klassiker! Jag jenny conny och elias vandrade dit, och blev bjudna, tackar! Sen var det hemgång och jag och jenny tog bussen, och där satt lilla junior. Jenny gick av vidd bussgaraget medans vi fortsatte mot valla. Hade sällskap hem ända till dörren, sen var det bara hoppa ner i sängen, klockan var runt halv 5 när jag anlände, sen hemkomst och blodiga knän, haha !

Igår var jag jenny tina nicole och jossan på bio, vi såg I taket lyser stjärnorna, helt okej film och inte ett öga torrt! Sedan fortsatte vi hem till tina, jag tina och jenny. Vi kikade på twilight som enligt rykterna var jätte bra, och så sant som det var sagt, den var grym! Den var så speciell att man blev helt förtjust i den! Efter den gjorde vi nudlar och i samma veva kom yasmine förbi, vi 4 kikade sedan på The accidental husband och den var också mycket bra, en härlig film!


31!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0