10 februari!

Dålig uppdatering, I know !
Har precis gjort klart min meny som ska lämnas in imorgon. Det är så att 6 elever har blivit utvalda att konkurera om två platser till Cup Culinare tävlingen på åland, och alla har då fått i uppgift att skriva en 3-rätters meny till imorgon med 6 råvaror som måste vara med. Och jag måste säga att mitt låter riktigt smaskigt, iallafall så är jag helt klar nu! Bara vänta tills imorgon då det ska in.

Idag har jag varit i skolan, inte så mycket som hänt faktiskt, mer än det vanliga. När jag kom hem fick jag sprutt och skulle rensa i min garderob här hos far, inte lite skit kan jag ju säga! Men nu är det mesta borta.. Har även hunnit med ett spinning pass med laget såhär på kvällen så nu är jag helt slut!
Ska lägga mig och läsa i min bok som det är meningen att jag skulle vara klar med förra veckan. Så nu nåste jag läsa halva natten om jag ska bli klar, men blir nog ej så!

Kom på att jag har sovmorgon imorgon, eller inte? För de som läst klart boken skulle ha en muntlig redovisning i fredags (som jag försov mig till) och de som skulle skriva essay fick ledigt från engelskan och ska skriva imorgon, då de som gjorde muntligt får ledigt.. ( imorgon alltså) . Och jag ska ju prata INTE skriva, men jag pratade inte det i fredags, I'm confused! Vi får se vad jag fattar för beslut imorgon när jag vaknar i en varm säng, och skulle kunna sova lite till ;D

Sleep tight!

22!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0