2 januari!

Jupp som sagt så började jag halv 8 imorse, och imorgon har jag sovmorgon, jag börjar 8, happy me! Hade kök och jag hade hand om en av desserterna, hallonkaka, tasty! Allt gick som på en räls och det var väääääldigt lugnt i köket idag.

Nu är jag hemma och för ett tag sen satt jag och pratade med min canadian boy ett bra tag, long story ! Always a pleasure! Och nu kollar jag på one tree hill. Ikväll är det träning, men jag får se om jag orkar gå, måste plugga plugga plugga, sen mår jag inte så bra.. Sitter även och funderar på vad jag ska ha på min på fredagens brakfest, nämligen så att en kompis vid namn michaela har fyllt 18 och ska ha lokalfest med massvis med folk! Looking forward to it!




you must dare to fail to succeed

30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0