5 februari!

Igår var jag i stan med jenzan, och som vanligt kom jag hem tomhänt! Jenny hittade äntligen ett par skor men dock inte dom hon letat efter. Fast hon lämnade tillbaka dom idag, haha told you! Och imorgon ska jag in till stan igen, för ni tror inte på fan att jag hittade massvis av sådana väskor som jag letat efter, och jag som köpte en ny i fredags, så ska lämna tillbaka den jag köpte och köpa en ny, en som är mer lik en sådan jag velat ha :) Sen ska jag köpa ett par skor som jag dumt nog inte köpte igår, varfrö vet jag inte? Var nog inte på så bra shopping humör eftersom jag tamejfan aldrig hittar nått jag vill ha, sen va jag så grymt trött. Och tröttheten och sockret jag åt under dagen slog till på tåget hem kan jag ju säga, skrattade så jag grät!
Efter stan drog jag jenny och tina hem till tina och såg twilight ytterligare en gång, sedan en snutt av Tropic Thunder;D haha!

Idag hade vi friluftsdag och jag hade valt skridskor, och först skulle vi ha någon föreläsning om is vett, jaa visst låter det boring, och det var fan tråkigare än det låter. Somnade nästan kan jag säga! Sedan var det skridskor och jag är ju som sagt grym på det ;D




 


27!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0