6 februari!

Nu har jag precis kommit ur dushcen och ska snart klä på mig.
Jag försov mig imorse och med det så missade jag den muntliga redovisningen av engelska boken, som jag dock inte läst ut. Naturkunskap var det efter, sen lunch och sist idrott. Sedan drog jag till stan och mötte Tina på stockholms södra, jag letade efter mina skor, men med min vanliga tur så fanns dem inte i min storlek, 39or överallt bara! Blev lite små grinig och hittade inga andra heller, så kom hem sko lös! Fann dock en väska, men jag tror jag ska lämna tillbaka den... Mötte mamma i centrum och handlade det vi skulle sen var det hemgång, och jag var ju inte lycklig kan jag säg, allt jag har att säga är... JAG HATAR DET HÄR ÄCKEL VÄDRET!  Mina fötter var helt dyngsura när jag kom till skolan, iskalla och blöta, USCH!  Och hela vägen hem klagade jag, plus att jag hade ont i min kära rygg!

Nu ska jag snart kila till jenny där jag jenny och tina ( vad jag vet än sålänge) ska föra lite, för att sedan dra till mickis brakfest! WOHO, i'm so excited! Tudels !




26!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars lilla linnizZz :( blir alltid så när man ska titta på ngt :P suget som fan! Hoppas du hade kul på festen och att du är bakis idag ;) haha. PUSS

2009-02-07 @ 14:45:34
URL: http://littlehannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0