flytt..

igår var jag inne i staden med mor min, först ett besök på sös sen mot gamla stan! hittade en par skit coola skor, men det var inte dom jag kom hem med..  kom hem med ett annat par snygga skor, men ska råna padre lite och åka in och köpa de andra också I think! Det var en såndär cool affär och naturligtvis fanns min efterlängtade tröja där fast i linne
(!) Så när jag väl rånat pappa kan jag köpa den också !

Här hemma ser det ut som en bomb slagit ner, saker överallt och det är inte för att vi inte städat på flera år utan för att min bror ska flytta...på fredag...  man kan tycka att det är på tiden men nej det kommer bli tomt! Det enda possitiva är nog att jag får the master bedroom! Eller det större sovrummet kan man nog se det som! Så det ska bli nice, flytta in sakerna där och möblera och ha sig, fuuun!

Ska inte sitta här och tråka ut  er nå mer, ska nog börja packa istället för idag åker jag till far som äntligen kommit hem efter sitt 6 veckors långa arbetspass ;)

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0