att springa utan att bli jagad av polisen tyder på psykisk obalans

Sådär, nu har jag hunnit äta middag, blivit klar i tvättis, uträttat några ärenden och gjort ett försök till att träna lite. Notera försök till att träna! Är så jävla trött på min kropp eller i detta fall rygg och ben, så jag har lust att spy på någon! Ischias och compartment, plus konstant smärta i ryggen! Men give me a break ffs. Och inte har jag någon lust att gå till läkaren heller, för då visar det sig att jag pungat upp massa pengar för att bli hemskickad, försöka utöva några övningar och sedan komma tillbaka om det inte blivit bättre... vilket det oftast inte brukar bli! Nej så då ska man pröjsa igen. Kalla mig snål, men fan så irriterad man kan bli på den svenska sjukvården nu för tiden!

tackohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0