back on track

JUSTE, var ju med om en brand för ett halvår sedan ungerfär. Då brann balkongen upp och jag har inte haft den älskade delen på hela sommaren. Det är nämligen så att det är det bästa stället att sitta på om man vill sola, äta, dricka eller bara shit-chatta på sommaren, med sol hela dagen! Jag har varit så förbannad över att det inte hänt ett jota med den. Ett halvår för att få tillbaka en balkong är fan inte kung alltså! Men...
DEN ÄR TILLBAKA! Eller på god väg iallafall. Men kom hem till ett jävla oljud och kikade ut där föredetta balkongen/hängde (w/e) stod, och såg en ny, eller påväg till en ny och en fullt arbetande gubbe!

Sweet as candy kan jag då tycka!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jenny Lindström gillar detta

2009-11-12 @ 18:06:27
Postat av: yaaaarreeeee

tyckte DU att det var ett oljud. fyfaaan jag höll på att dampa loss på dem där byggfittorna.

2009-11-12 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0