bring some sugar

Hejsan svejsan!
Gårdagen fick i sig lite mer än förväntat. Började hemma, lite vin och lagade krubb med mor min. Fortsatte ner till LenaOCurre, 3 groggar senare ramlade jag in hos Jenzan, där var det lite folk som drack och hade sig. Fortsatte senare till Kaniz men där blev vi inte långvariga utan jag jenny och johanna drog till Rasmus i vendelsö på fest. Hej tjo klackarna i taket! Där var det en hel drös med folk, mucho fun! Därifrån skulle vi nånstans men kom halvvägs och vände sedan. Mötte sedan Stefan på hemvägen och satt ute timmar med honom och pratade :)
Det var inte lika hippt att gå upp till väckarklockan imorse. Det var bara att ta sig i kragen och fixa till sig för att sedan åka till berga, Visborg. Pappas föredetta militärbåt. Efter en guidad tur i ett av mina gamla hem slog sig jag och madde ner med killarna och kikade film. Mycket mysigt! Fick middag på köpet också. Och så är jag betuttad i en liten snygging som fanns ombord! Hej o hå!

Just nu sitter jag hemma hos Madde och dricker lite vin och shit-chattar. Corina sällskapar även oss. Ikväll är det fest som sökes. Så kontakta mig! Pusshej! :)

Kommentarer
Postat av: mayheeeem

ofta nån messar dig?

2009-11-22 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0