det stod att du va snygg men du é ful!

Hej hej hallå! Fredagen är äntligen kommen, och nästan gången? Nowai!
Idag har jag haft sista storhushåll och det firades med "lite" vattenkrig! Kan stolt säga att jag vann, men med mindre stolthet säga att jag blev blötast... Och då menar jag inte lite blöt här och var,  oh no! Från topp till tå! BOKSTAVLIGEN ÖVERALLT! Så efter lite stripp och ombyte så kilade vi upp till köket och fikade och tackade för oss. Nu sitter jag här hemma i ett halvt nystädat rum med drag i högtalarna, lite björn rosentröm strömmar genom dom!
Ska snart laga mat och duscha, sen är det bara föbereda sig inför kvällens ståhej, vad nu det blir! Ryktet går att vi ska starta hos jenny och röra oss därifrån. Får se vad som sker... PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0