down to earth

Tjatja!
Dagen började med en försovning, vaknade tio minuter efter skolstart, härligt start på dagen och nästan så fortsatte det. Allt sket sig kändes det som, eller iallafall de där små sakerna ni vet, tappar hit, glömmer dit, ramlar där, spiller där. Så det första jag sa till läraren+klassen när jag ramlade in försent var... idag är en sådan dag som allt kommer skita sig :). Efter min förvarning var det bara börja skriva allt som skulle förberedas, det har endå gått helt okej för att ha varit första dagen, men med tanke på att jag är så satans självkritisk skulle jag kunnat säga att allt gick åt helvete men men..
Slutade vid 2 och då var det bara att springa hem. Morsan hade letat arslet av sig efter tvättstuge nyckeln och det var jag som hade den sist, för att ha nått att hjälpa till med sa jag, har du letat i jackorna+där dom brukar hänga. Klart jag visste att hon hade letat där, men nått måste man ju säga. Det visade sig att jag hade dom i jackan, som jag hade på mig idag. Well well, ingen större skada skedd!
Påtal om otur, så skulle jag ringa och skälla ut varelserna som jobbar på idrottskliniken och fråga om dom tappat bort min operation bland allt annat junk. Då visade det sig att växeln inte var öppen idag, toppen av knoppen tänkte jag. Får väl föröska imorgon igen när tillfälle ges!

G'bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0