gap och skrik

En vacker dag brister det, då stryper jag mina grannar! Mina grannar ovanför mig har en tendens att ALLTID skrika i porten, men wtf liksom?! Ni kan inte diskutera innan ni går utanför dörren eller? Detta pågår dagligen, på morgonkvisten, mellan 5-7? Skriker inte de vuxna på varandra, nej då skriker barnen.. och då är det inte lite, utan det skriks hela vägen då hissen ska åka upp till deras våning (3an) och hela vägen ner, hela vägen ut från porten, hela vägen ut från gården, tillslut sinar ljudet och då vet man att de äntligen passerat bommen utfrån gården, lycka!

Sen har vi ytterligare några, som bor på samma våning som mig. Ja dom älskar hissen, det åker en bit, stannar, fortsätter och stannar, ibland för extra skojs skull så trycker dom på nödringaren(?) i hissen ett antal gånger. Hissen är inte en av de mest tystlåtna så därför kommer detta klagomål :)

TACKOCHEJ! dags för ugly bettan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0