give it to me baby

Tjosan!
Skolan startade 10.00 imorse och som vanligt snoozade jag alltför länge, så jävla trött på den där väckarklockan så det skriker om det! Projekt som första lektionen och som vanligt sitter man och gör allt annat än att jobba den första halvan av lektionen tills man kommer igång med the real thing! Lunch, sedan samhälle! Studiepass sen var det slut för min del. Skulle egentligen sluta om en och en halvtimme men jag hade verkligen ingen lust idag, och ingen annan dag heller för det delen, så det blev hemgång.. 
Pratade om den omtalade schweinflue idag och sprutan också, har möjlighet att ta sprutan i skolan imorgon, men har ingen lust att vara försökskanin så jag hoppar det!  
Hungertåget på ingång så ska ta mig något att äta, PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0