hate is a strong word

G'day!
Jaha, helgen har bara rusat förbi känns det som. Kanske för att jag sov praktiskt taget hela dagen igår när jag inte kollade film eller dylikt. Var så sjukt trött efter veckan som gått. Hann pricka av G-force, Miss March och halva GI-joe!
Vad gjorde jag då i fredags, jo skulle vart på Station men det blev ändrade planer så hamnade på Lerrys med Isak och Eddie, mötte EoE där också, mycket skoj! Sedan for vi vidare till sågen där det var en hel drös med människor, slutade i kaos och jag bestämde mig för att traska mot bussen. Blev en hel del mer traskande än bara till Sågens busshållsplats. Hamnade borta vid klena! Två jävla bussar åkte förbi som INTE skulle gått!
Hittade en mobil också, så krigade med att ringa alla möjliga kontakter som fanns på mobilen! Nu är den äntligen i rätta händer.

Nu är det åter igen söndag, och den ska spenderas på bio med Madde! Trubbel i Paradiset ska ses. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: emmy

gullestjärta!

2009-11-25 @ 15:40:06
URL: http://enemmy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0